In ons integriteitsbeleid hebben we uitgebreider beschreven wat wij verstaan onder integriteit en misstanden en hoe wij daarmee omgaan.
Meldpunt Integriteit
Mocht je vragen, een melding of een klacht willen indienen over een integriteitskwestie of misstand die je signaleert of denkt te signaleren, dan kun je op twee manieren een melding van maken:
Zij kan je advies geven, of namens jou de melding of klacht indienen bij de directeur.
Wanneer dat laatste gebeurt, zal dit zoveel mogelijk discreet en vertrouwelijk gebeuren.
Voorbeelden van integriteitsschending:
Wat gebeurt er met je melding?
We registreren de melding. Je melding wordt vertrouwelijk behandeld. Na het indienen van je melding krijg je binnen 2 weken bericht of de melding of klacht in behandeling wordt genomen of niet ontvankelijk wordt verklaard.
Wanneer de melding in behandeling wordt genomen, kan de directeur besluiten om een onderzoek in te stellen en word je hiervan op hoogte gebracht.
Na uiterlijk 8 weken zal het onderzoek zijn afgerond en ontvang je hiervan de uitslag. Wanneer je jouw melding of klacht via de vertrouwenspersoon Integriteit hebt ingediend, kan zij namens jou informatie geven en ontvangen.
De contactgegevens van de vertrouwenspersoon Integriteit zijn Sonja Tettero, 06-24676470, email: vertrouwenszaken@kpnmail.nl
> Missie
> Visie
> Organisatie
> Keurmerken
> Samenwerken
Rijksstraatweg 174
6573 DG Beek-Ubbergen
telefoon (024) 684 22 94
info@nederlandscultuurlandschap.nl
www.nederlandscultuurlandschap.nl
IBAN: NL49 INGB 0001 5658 82
RSIN / Fiscaal nummer: 99.23.536